جزئیات Patch 6.1 Final Fantasy 14 رونمایی شد

جزئیات Patch 6.1 Final Fantasy 14 رونمایی شد

اسکوئر انیکس اخیراً میزبان نامه دیگری از پخش زنده Producer برای Final Fantasy 14 بود که در آن جزئیاتی از انتظارات پایه پخش‌کننده MMORPG از به‌روزرسانی 6.1 آتی از نظر محتوا را توضیح می‌داد. این پخش توسط تهیه کننده و کارگردان نائوکی یوشیدا و تهیه کننده جامعه جهانی توشیو موروچی انجام شد، جایی که آنها جزئیات جدیدی را در مورد اطلاعات مربوط به وصله های 6.11، 6.15 و 6.18 آینده منتشر کردند.

 

عنوان به‌روزرسانی که قرار است در اواسط آوریل منتشر شود، «ماجراهای جدید» است و با توجه به ظاهر هنر کلیدی که در پخش فاش شد، به نظر می‌رسد که جنگجویان نور در حال بازگشت به چند ماجراجویی شاد

 

Final Fantasy 14  همچنین یک فصل جدید در خط ماموریت اصلی به همراه ماموریت‌های جانبی جدید که شامل زنجیره "Tataru's Grand Endeavour" و یک ماموریت داستانی اضافی است که پس از تکمیل تمام ماموریت‌های Endwalker در دسترس خواهد بود، دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، خطوط داستانی اصلی A Realm Reborn به همراه تنظیمات شغلی نامشخص بهبود می‌یابد .

 

علاوه بر این، یک سیاهچال مخفی و آزمایشی جدید نیز به همراه اضافه شدن صفحات ماجراجویی اضافه می شود که کاملاً قابل شخصی سازی خواهد بود. به‌روزرسانی‌های متفرقه مانند مدل‌های بیشتر برای Hrothgar، یک انیمیشن جدید چتر بی‌کار، بشقاب‌های زرق و برق بیشتر و موارد دیگر نیز همراه با اضافه شدن نسخه‌های 6.0 و 6.1 در New Game+ در راه است.

 

سیستم سفر مرکز داده نیز در این پخش پوشش داده شد، که به بازیکنان امکان می دهد از سرورهای موجود در همان مرکز داده فیزیکی بازدید کنند. در همین حال، زمان‌بندی رویداد فصلی Little Ladies Day که قبلاً ذکر شد نیز مشخص شد  قرار است در 14 مارس در ساعت 1 بامداد به وقت محلی آغاز شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4c4e

خبرنامه بازی ها

گالری